سلام. خانما دندونم درد میکنه یه ذره لیدوکایین بزنم ضرر داره؟

۵ پاسخ

فلفل سياه تند من قبلا ميزدم حالا بارداري رو نميدونم ميشه استفاده كرد يا ن

اره استامینفون ساده بخور

نداری هم لیدو بزن به پنبه بزار رو دندونت ولی قورت نده

میخک عالیییه

اگه میخک داری بزار

سوال های مرتبط