ربطی نداره عزیزم من شکمم پایین بود و دختره بچم
برای من دقیقا روی دختر پسرم اینطوری بود 👍
برعکس گفته که
دقیقا من روی پسرم همینطوری بود. در حدی پایین بود شکمم که چهارزانو نمیتونستم بشینم
برعکس زده ....شگم که پایین باشه دختره ...شکم بالا پسره
الکیه.منکه سمت چپیم ولی بچم پسره
ولی من دختر داشتم شکمم شبیه سمت راستی بود
دقیقابرامن پسربودعین لباس ابیه بود
دقیقا هر کسس میگ ریطی نداره الکی🍡🤣😂
برای من دقیقا همینطوربود🤩
هر دو شکم من مثل شکم پسر بود و دو گل دختر دارم
اکثرا همینه امامن جفتشو داشتم جفتشم دختر
ازمن شکمم مث دختراس ولی پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.