شیر خشک بده حتما ، اینطوری وزن نمیگیره و برای مغزش خطر داره
من احساس میکنم بچه های این دوره کلا اینجورین که با شیر خوردن کنار نمیان،دختر من تا چهارماهگی خیلی خوب بود بعد از اون اصن نخورد
اگه گشنه باشه گریه میکنه بی قرار میشه حتما سیر میشه با همین مقدار
بعله دخترم من یه هفته اینا این مدلی شده بود هر۴ ساعت به زور شیرمیدادم بهش سرپا یا تکون دادن بعدش خودش درست شدصبوری کن درست میشه اینم روند رشدشونه😁
اره شیرخوردنشون کمتر میشه ولی تو همون 5 یا 6 دقیقه شیر زیادی از سینت میکشه فکش قوی تر شده سیرش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.