۴ پاسخ

اعتصاب شیر به دلیل رفلاکس پنهان

اعتصاب شیر

دلیلش رفلاکس پنهانه

بعضیا میگن وا افتاده یعنی بد برداشته شده امکان داره وا افتاده باشه اگ خس خس می‌کنه سینش

سوال های مرتبط