۷ پاسخ

میشه عزیز ولی باید چندسال از سزارین اول گذشته باشه و چسبندگی نداشته باشی زیر نظر متخصص انجام میدن

اتفاقا میشه و اسمش هم ویبک هست . تو کلاس ورزش بارداری که بودم ، بودن کسایی که ویبک میخواستن انجام بدن یعنی با وجود سزارین قبلی قصد طبیعی داشتن.

چون زایمان طبیعی اگر بچت نیاد ماماها فشار میدن از سر دلت که بچه بیاد و باعث میشه بخیه هات بازشه

خب اونهمه زوربزنی واسه زایمان دوم طبیعی دوباره شکمت پاره میشه ک

ݘون شڪم ۷لایه باز میشه و نمیتونی ڣشاࢪ بیاࢪی

میشه بعد چار سال

بخاطر جای بخیهای سزارین

سوال های مرتبط