میشه عزیز ولی باید چندسال از سزارین اول گذشته باشه و چسبندگی نداشته باشی زیر نظر متخصص انجام میدن
اتفاقا میشه و اسمش هم ویبک هست . تو کلاس ورزش بارداری که بودم ، بودن کسایی که ویبک میخواستن انجام بدن یعنی با وجود سزارین قبلی قصد طبیعی داشتن.
چون زایمان طبیعی اگر بچت نیاد ماماها فشار میدن از سر دلت که بچه بیاد و باعث میشه بخیه هات بازشه
خب اونهمه زوربزنی واسه زایمان دوم طبیعی دوباره شکمت پاره میشه ک
ݘون شڪم ۷لایه باز میشه و نمیتونی ڣشاࢪ بیاࢪی
میشه بعد چار سال
بخاطر جای بخیهای سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.