۴ پاسخ

حاج هادی

دیگه الان پیش هرکی بری میگیره میگه هفتت بالاست

والا همشون میگیرن من انزلی ام هیچ دکتری نبود نگیره اومدم رشت بازم میگیرن

اگه میتونی برو رسول اکرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط