۶ پاسخ

نگاه برو زایشگاه تا معاینه کنه ببینم چند سانت بازی شاید باز باشه ولی درد نداشته باشی بعدش میتونی بری زایشگاه الکی بگی خونریزی دارم و یا داشتم و اینا بستری میکنن قرص و اینا میدن و ورزش فورا باز میشی همونجا زایمان می‌کنی

من 37هفته زایمان کردم

دعا کن منم زود خلاص بشم خستم خواب ندارم پاهام داره منفجر میشه خواب های مزخرف امونم بریده خستم دلم میخواد فقط تموم بشه

خاهر بزار9ماه و 9روزت پر بشه ینی39هفته و3ذوز

همیشه آخرش هیچکس تحمل ندارم چرا منم مثل خودت بودممممم دقیقا من همین کارا رو کردم

خوشبحالت خواهر
منم از ۲۰ هفته بزور نگه داشته ام ک نیاد از ۲۰ هفته رحمم بازه دیروز با اینکه خیلی زود بود برام دکتر سرکلاژمو برداشت گفت بچه داره فشار میاره بهش پاره شه دهانه رحمت پاره میشه گفت برو ببین مستونی طاقت بیاری تا جمعه که جمعه بستریت کنم
منم جمعه تازه میشم ۳۷ و ۵ روز😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد