این چرخه ۱۰ملیون خوبه یا نه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

10 براس خرید عالیه چون من ژانویه دارم یه خیاط ۴سال پیش میخواست ۱۶ ازم برداره ندادم

مارک خوبیه بگیر

این مدلو نمیدونم ولی مامان من ۲۰ ساله ژانومه ۸۰۲ داره هنوزم کار میکنه

نه گرون بروتوباسلام بگردارزون ترازاین هم هست قسطیم میتونی بگیریی

ژانومه زن داداشم داره چن ساله خیاطی میکنی باش خوبه
ی بار یا دوبار بردش سرویسش کرد

اگه سالم باشه اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایرا مامان کارن و کایرا ۴ سالگی