من بیبی چکم منفی بود چندتا تست زدم
ولی ازمایشم مشکوک بود
خب چرا نمیری آزمایش بدی خیالت راحت شه ۱۶روز تاخیری داشتی برو آزمایش بده بهتره
منم تاخیر داشتم و تستم منفی بود
رفتم دکتر گفت اول برو بتا بده بعد بیا اگه باردار نبودی بهت دارو بدم.
من میترسیدم دارو هورمونی اینا بخورم.
دیگه بعد دوازده روز خودم پریود شدم.
بهتره اول بری دکتر
ازمایش بده قطعی باردار نباشی دارو از دکتر بگیر پریود بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.