سه روز از پریودیم گذشته دیشب این تست زدم بنظرتون منفی یا مثبت

تصویر
۱۴ پاسخ

مامان جانا

مثبت عزیزم

بنظرم مثبته🤍مبارکه

مثبتی مبارک تون باشه منم دعا کنید 🙏🏻❤️

مبارکه عزیزم😍
علائمت چی بود

مبارک باشه عزیزم

مثبته مبارکه ۳ روز بعد تکرار کن پررنگ تر میشه حدودا ۵.۶ روز بعد هم برو ازمایش الان بتا پایینه

واسه من هزار تا زدم😂

تصویر

مثبت مبارک باشه

اگ سریع افتاده قبل پنج دیقع ۱۰ دیقع
و رنگش هاله صورتی مثبتع به نظرم چون مال منم اینطور بود هی به مرور پرنگ تر شد

اخی عزیزم مبارکت باشه

مبارکه❤️

خیلییی مثبته

هاله داره مبارکه

سوال های مرتبط