من از ۲۰ ماهگی میخام قطع کنم دیگه البته پسرم شیرمادر میخوره خیلی وابستس....خودمم اذیت میشم.....پسر بزرگمم ۲۲ ماهگی قطع کردم
من ۱۰ روزی هست شیر خشکش رو قطع کردم و شیشه رو هم ازش گرفتم
دیگه فقط روزی یه بار پاستوریزه میخوره
حداقل بزار بعد واکسن ۱۸ ماهگی
چالش واکسن رد کنه بعدش برو سراغ شیر
کم کم تعداد دفعات در روز کم کن سه روز بعد شیر رقیق بده بهش که ابکی باشه خوشش نیاد بعد برو سراغ شیر شب همین پروسه رو انجام بده در نهایت قطع کن
من تصمیم دارم تا دو سالگی بهش شیر خشک بدم
چون شیرخشک از شیر پاستوریزه خیلی مقوی تره
شیر خشک فکنم سخت نیس اگهوابسته نباشه توشیشه بجای شیر خشک مایعات دبگه بده بهش و شیر پاستوریزه جایگزین کن یا تو لیوان ک آب بدنشو تامین کنه چون هوا گرمشده
نه تا دوسال باید بخورن
چرا میخوایی زودار بگیریش؟
من ۱۵ ماهگی از شیر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.