در چهارمین ماه اقدام پریود شدم......!!!!؟؟؟؟؟اعصابم بهم ریخته

۳ پاسخ

من ۶ ماه اقدام داشتم تا پسرمو باردار شدم

بعد از دو ماه.....کاندوم....تمام علایم بارداری رو داشتم

اولیو بعداز چند بار اقدام باردار شدی؟این مدت روش جلوگیریت چی بوده؟

سوال های مرتبط