۷ پاسخ

اون بچه هایی که سوتغذیه ندارن ایاهزینه ندارن😐اوناییم که قبل ۴۰۵دنیااومدن همشون ازخانواده پولدارن؟؟😐😐😐😐

از کی قراره بدن

ما دهک هفتیم ولی ب من هیچی نمیدن حتی یسنا

ممنون ک ما دهک ۹ ایم😑✋🏻

فقط اونایی که قبلاً واسشون سو تغذیه رد میکردم به ما تعلق نمیگیره نه کارت امید فقط برای مادران 1405خدا ازشون نگذره

هیچی ک برای من نمیریزن

سوءتغذیه دیگ نوشته شارژ تغذیه

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی