اون بچه هایی که سوتغذیه ندارن ایاهزینه ندارن😐اوناییم که قبل ۴۰۵دنیااومدن همشون ازخانواده پولدارن؟؟😐😐😐😐
از کی قراره بدن
ما دهک هفتیم ولی ب من هیچی نمیدن حتی یسنا
ممنون ک ما دهک ۹ ایم😑✋🏻
فقط اونایی که قبلاً واسشون سو تغذیه رد میکردم به ما تعلق نمیگیره نه کارت امید فقط برای مادران 1405خدا ازشون نگذره
هیچی ک برای من نمیریزن
سوءتغذیه دیگ نوشته شارژ تغذیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.