۶ پاسخ

اوایل مقاومت میکرد بعد خورد

من شیرشو با یک قاشق عسل بهش میدم البته گرم نمیکنم چون نمیخوره شیر سرد میخوره

دختر منم نمیخورد یه کوچولو نبات میندازم میخوره

ني خوراكي بخر بچه منم نميخورد ني خوراكي دادم چندبار خورد بعد شبر موز الان ديگه معمولي ميخوره

دخترمنم‌اوایل نمیخوره یخورده عسل میریختم یا نبات یا قند
بعدش کم کم عادت کرد دیگ قند.رو حذف کردم گاهی نبات میریزم
هرشب ولی عسل میریزم تو شیرش

اسم دخترتون نونو هست؟

سوال های مرتبط