زیاد پاستوریزه نمیدم
عاشق شیر محلیه اونم هفته ای یک بار
یه شیشه شیر کامل
اگه بازی درنیاره یه پاکت کوچیک شیر ماجان اگه نه نصفش و یه کم بیشتر
روری یه لیوان کافیه بیشتر بخوره خوب نیس
اصلا شیر مستقیم نمیدم کشک و ماست و اینا میدم
نهایتا 300 سی سی
دکتر پسرم کفت فقط اندازه یه لیوان(همون شیر کوچیکا) باید بخورن بیشتر ضرر داره نباید بدین بعد از ۲سالگی
نمیخوریم
از این شیر پاکتیا و لی کامل نمیخوره هر دوروز یدونه
اصلا نمیخوره
من پسرم بیشتر ماست میخوره ولی شیر و تو فرنی کورن فلکسو اینا میدم شاید روزی ۱۲۰ میل
پسر من خیلی دوست داره به اون باشه روزی ۱ لیتر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.