۱۲ پاسخ

زیاد پاستوریزه نمیدم
عاشق شیر محلیه اونم هفته ای یک بار

یه شیشه شیر کامل

اگه بازی درنیاره یه پاکت کوچیک شیر ماجان اگه نه نصفش و یه کم بیشتر

روری یه لیوان کافیه بیشتر بخوره خوب نیس

اصلا شیر مستقیم نمیدم کشک و ماست و اینا میدم

نهایتا 300 سی سی

دکتر پسرم کفت فقط اندازه یه لیوان(همون شیر کوچیکا) باید بخورن بیشتر ضرر داره نباید بدین بعد از ۲سالگی

نمیخوریم

از این شیر پاکتیا و لی کامل نمیخوره هر دوروز یدونه

اصلا نمیخوره

من پسرم بیشتر ماست میخوره ولی شیر و تو فرنی کورن فلکسو اینا میدم شاید روزی ۱۲۰ میل

پسر من خیلی دوست داره به اون باشه روزی ۱ لیتر میخوره

سوال های مرتبط