من دخترم به مولتی حساسیت داره
آهن هم بهش ندادم
دکتر هیچی نداد فقط کلسیم و زینگ و ویتامین دی میدادم الان تموم شده
دختر من آهنش کم بود لیپیفر داد دکتر
اینو دکتر ب دختر من داد
فروگلوبین داده دکترش
من دیگ هیچی ندادم از دو سالگی ب بعد
من از دوسالگی اهن نمیدم دیگه فقط مولتی میدم واسه دندونش میترسم خراب شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.