۷ پاسخ

من دخترم به مولتی حساسیت داره
آهن هم بهش ندادم

دکتر هیچی نداد فقط کلسیم و زینگ و ویتامین دی میدادم الان تموم شده

دختر من آهنش کم بود لیپیفر داد دکتر

اینو دکتر ب دختر من داد

تصویر

فروگلوبین داده دکترش

من دیگ هیچی ندادم از دو سالگی ب بعد

من از دوسالگی اهن نمیدم دیگه فقط مولتی میدم واسه دندونش میترسم خراب شه

سوال های مرتبط

مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی
مامان ماهور مامان ماهور ۳ سالگی
مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی