۷ پاسخ

من که نه نمیخوره

لیکو رویال

بردم ازمایش کمخوتی کمبود ویتامین داشت دکتر تجویزکرد

نه
چکاپ گرفتم نیاز نبود

من نه

اهن و ویتامین دی میدم

من سانستول میدم چون هم کم اشتها بود اشتهاشو باز میکنه هم ویتامین داره آهن هم میدم

سوال های مرتبط

مامان ساواش🥰 مامان ساواش🥰 ۲ سالگی