ربطی نداره من گفتن پسر تا۴٠هفته بدنیا میاد ولی من۳۸زایمان کردم برعکس خواهرم دخترش۴۰هفته کامل بدنیا اومد
😐🙄🙄🙄
ینی چن هفته ب دنیا میان؟
نمیدونم پسرم که۳۸هفته۳روز اومد خداکنه این یکی که دختره زودتر دنیا بیاد خسته شدم
پسرم زودتربدنیااومدولی دخترم دیرتر
دخترا زود بدنیا میان حتی دکتر من سوال میکنه نینی چیه واسه تاریخ سزارین من یبار پرسیدم گفت اگه دختر باشه 14روز زثدتر برمیدارم اگه پسر باشه7روز
پسرا رو میزارم نزدیک تاریخ برمیدارم
شنیدممیگن دخترا
دختراا
میگن دختر ماه برنمیداره زودتر میاد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.