خانما دخترا زودتر بدنیا میان یا پسرا؟

۱۰ پاسخ

ربطی نداره من گفتن پسر تا۴٠هفته بدنیا میاد ولی من۳۸زایمان کردم برعکس خواهرم دخترش۴۰هفته کامل بدنیا اومد

😐🙄🙄🙄

ینی چن هفته ب دنیا میان؟

نمیدونم پسرم که۳۸هفته۳روز اومد خداکنه این یکی که دختره زودتر دنیا بیاد خسته شدم

پسرم زودتربدنیااومدولی دخترم دیرتر

دخترا زود بدنیا میان حتی دکتر من سوال میکنه نینی چیه واسه تاریخ سزارین من یبار پرسیدم گفت اگه دختر باشه 14روز زثدتر برمیدارم اگه پسر باشه7روز
پسرا رو میزارم نزدیک تاریخ برمیدارم

شنیدم‌میگن دخترا

دختراا

میگن دختر ماه برنمیداره زودتر میاد

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی