۲ پاسخ

عزیزم شما الان باردار هستی و پلیپ داری؟

من یه پلیپ ۵میل داشتم جراحی کردم همزمان کیست و اونو درش اوردن البته لاپارسکوپی بوده بخاطر کیستم ولی اگه فقط پلیپ از پایین درش میارن دکتر من که گفت مانع بارداری میشه درش بیار بعد اقدام کن.۲و۳ماه بعدشم باردارشدم

سوال های مرتبط

مامان شکلاتای صورتی🎀 مامان شکلاتای صورتی🎀 هفته بیستم بارداری