عزیزم شما الان باردار هستی و پلیپ داری؟
من یه پلیپ ۵میل داشتم جراحی کردم همزمان کیست و اونو درش اوردن البته لاپارسکوپی بوده بخاطر کیستم ولی اگه فقط پلیپ از پایین درش میارن دکتر من که گفت مانع بارداری میشه درش بیار بعد اقدام کن.۲و۳ماه بعدشم باردارشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.