سلام خانومای بروجردی سنوگرافی تشکیل قلب هزینش چقدره؟

۳ پاسخ

من رفتم 1/140سونو مرکزی

فکر کنم دیگه زیر یه تومن نباشه
چون بعداز عید چندبرابر شدن

آزاد ۷۰۰ با دفترچه ۵۰۰ و خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط