با بندناف نوزادتون چیکار کردید ؟؟! 🕵️‍♀️️

تصویر
۷۳ پاسخ

من همونجا که افتاد دور انداختم
عضو مُرده ای از بدنه، بنظرم نباید نگه داشت

ما توخانوادمون رسم داریم
که توی دانشگاه علوم پزشکی یه جایی میندازیم
که بزرگ شد درس خون بشه یا ایشالا دکتر

انداختم رفت بابا
بنظر من ک یه چیز کثیفیه
درسته از تن خودم و بچم هستا ولی من چندشم میشد و خیلی بدم میومد 😑

یادگاری🥰

میخوام انشالله با بقیه عکسای سونو و بیبی چک و... یه تابلو براش درست کنم 😍


پول نداریم بریم خونشو ذخیره کنیم والا وگرنه از خدام بود اینکارو بکنم

دخترم چند ساعت دیگ عمل قلب باز داره😭💔
التماس دعا دارم ازتون🤲🏻

‌صد در صد یادگاری نگهش میدارم❤️‍🩹
چیزی که منم بچمو تا نه ماه بهم وصل کرده بود:)
تا ابد و یک روز مثل چشمام از مواظبت میکنم😻

تو بین الحرمین کربلا انداختم پای درخت ؛ میخواستم دفن کنم نمیشد جلوی باغچه هاش فنس داشت .

من يادگاري نگه داشتم هم بند نافشو دستبندشو اولين پستونكشو يكم از موهاشو

بالاخره نفهمیدیم باید چیکارش کنیم🙄

ماذخیره ی بندناف انجام دادیم

یادگاری🙂🥰

بله من بند ناف... یکم از موهای نوزادیش... دستبند و پابند بیمارستان... دو تا تستی که زدم اولی هاله داشت دومی پرنگ بود رو نگه داشتم 😍 تصمیم دارن یه تابلو جاودانه خوشگل بدم درستش کنن

تصویر

بند ناف چیز جالبی برای قاب عکس زدن نیست کی بامن موافقه لایک کنه 🥴

ما برای پسرمو توی بانک خون رویان ذخیره کردیم هر سال هم شارژ نگهداریشو پرداخت میکنیم

تو حیاط خونمون چال کردیم مادر بزرگ خودم خیلی جاها میبرد🤣من اعتقاد نداشتم تو حیاط چال کردم

من برای پسرم خون بند نافو ذخیره کردم …. و بهترین کاری بود که انجام دادم … انشالا هیچوقت و هیچ زمانی بهش احتیاج نداشته باشه …

انداختم آشغالی
انشالله با این چیزایی ک مامانا میگن داشنگاه و دکتر و اینا....
آشغال کش نشه😐💔

خونشو تقدیم رویان کردیم، خودشم یادگاری نگهداری کردیم😍

ما برای بچه اول بند ناف در رویان ذخیره کردیم امیدوارم هیچ وقت ب کارش نیاد و برای بچه دوم هم همین کارو انجام میدم...هزینه امسال رو کسی میدونه؟!

مامانم میگفت ناف بچه رو تو سوراخ موش بزاریم زرنگ میشه .ناف دوقلوهای منم لای دستمال کرد گزاشت تو سوراخ موش.😂😂😂😂حالا نمیدونم از اونه یا نه ولی خدااااااییی خیلی بچه هام زرنگن همه میگن عین موش میمونن😆😆😆😆🤣🤣🤣

انداختم توی کارون 😍

نگه داشتم نمیدونم چیکارش کنم😅

خونشون ذخیره کردیم خودشم افتاد انداختم دور

یادگاری برداشتم پیش بقیه وسایل هاش

انداختم دور یادم نیس

میخوام بدم بانک رویان ذخیره کنه خونشو🥲🥲🥲

هی گفتم بندازم بیمارستانی جایی آخرم پسرم تیکه تیکه اش کرد🤣🤣🤣🤣

سلام وقت بخیر
من ۲ماه پیش زایمان کردم وخون بند ناف پسرمو ذخیره کردم
ولی تا الان نه پیامکی برام اومده ونه تماسی باهام گرفتن که ببینم ایا اوکی شده یانه
باتهرانم تماس گرفتم بعداز ۱ساعت ونیم پشت خط موندن اخر قطع شد ونتونستم پیگیری کنم
از کجا باید بپرسم که ایا اوکی شده یانه

نگهش داشتم یادگاری
ولی الان خیلی پشیمونم خون بند نافش رو ذخیره نکردیم
شاید اگه ذخیره کرده بودیم الان می‌تونستیم بدیمش دکترا بابام شفا پیدا کنه

من مال پسرمو نگه داشتم با حلقه ی ختنه ش و دندونی که تازه افتاده همرو گذاشتم داخل البومش

منکه میخوام یادگاری نگهش دارم

من انداختم تو دریا ک طبیعت نگهدارش باشه همزمان روش صحبت کردیم و فیلم یادگاری گرفتیم

میگن خوب نیس یادگاری نگهداری. از نظر ماورایی
من حیاط حرم امام رضا خاک کردم بعد یکسال

من واسشون دادم ی تابلوی رزین درست کردن با ی تار از موشون خیلی قشنگ شد ب نظرم جمعش کنید

من تو قاب نقره گذاشتم سر در خونمون میگن برکت میاره نمیدونم والا 😁

من مادرشوهرم پسرمو برد حموم وقتی آورد گف افتاده من اصلا نمیدونم چ کرد باهاش😅
فقط همون پلاستیکی ک نگه دارندش بود و دارم همین😅😅

هم مال پسرم وهم مال دخترم ویادگاری نگه داشتم 😍

مامان زن عموم می‌گفت انداختم تو بیمارستان ک دخترم دکتر بشه🤤🤤.
ولی الان دو کلاس سواد ندارع ک هیچ یکسره هم بیمارستانه سرش درد میگیره میره دکتر برعکس عمل کرد😂😂

منم نگهش داشتم فعلاولی دوس دارم بندازم دورمدنظرمم دانشگاهه ولی نمیدونم چطوربندازم اونجابیاییدراهنمایی کنید😅😂مثلابپیچم لای دستمال برم ازبغل دیواربندازم داخل حیاطش؟؟؟

بند ناف ذخیره سازی کردم

یه تندیس ناناز درست کردم 🥹♥️

یادگاری گذاشتم بمونه💝💝❤️❤️

تو سوراخ موش 🤣

ما که دادیم به مرکز رویان برای نگهداری انشاالله که هیچ وقت استفاده نباشه ولی تصمیم گرفتیم اینجوری بهتره 🤲🏻🧿🌹

پسوریازیس مادر داشته باشه ایا منعی داره برای ذخیره بند ناف؟

من نگهش داشتم سری بعد که انشالله برم کربلا با خودم میبرمش اونجا انشالله طلبیده بشم ، سری پیش یادم رفت ببرمش 🙂

انداختیم تو سطل اشغالی بانک
ایشالا پولدار بشه😂😂😂😂

هزینه‌ی ذخیره سازی خون بند ناف خیلی زیاده ؟؟؟ کسی میدونه ک چقدره ؟؟ یا چطوریه ؟؟؟

درسته که اگه آمپول انوکساپارین استفاده کنیم نمیتونیم خون بند ناف رو ذخیره کنیم

به نام خدا ذخیره کردیم

دخترا لطفا هرکی پیام منو میبینه جواب بده
کسی اینجا هست ک از امپول لاغری اسپارتینا استفاده کرده باسه؟ دکتری شیراز میشناسین ک انجام بده ؟ و نتیجه گرفتین یا ن چقد هزینش شد؟

حالا واسه ما میگفتن بندازین تو سوراخ موش ک زبل و زرنگ بشه🤣

توی کمدشه یادگاری براش نکه میدارم

من هم خون بندناف شو ذخيره كردم هم خود بند نافشو نگه داشتم

خشک شده توخونه نگه داشتم

ماکلا تو فامیلمون سیو میکنیم.انشاالله که بکار نیاد برای کسی...اما خوب احتیاط شرط عقله

میندازیم تو مجلس یا وزارتخونه یا حوزه علمیه بلکه زرنگ و پولدار بشه🤣

نگهش داشتمنگهش داشتم

نگه داشتم همینجوری

منم یادگاری نگه داشتم تو کمدش🥹🥹

از چند هفته بایر بیایم ذخیره کنیم؟

کار خدا رو ببینا از طریق یه بند همه چیو به بچه می‌رسونه

نگه داشتم یادگاری

نتونستم خونشو ذخیره کنم اینو نگه داشتم بدرد میخوره؟

الا میخوام برای بچه دوم نگه دارم ولی چون چندسال پیش سرطان داشتم تو برنامه خوندم که نمیتونم ذخیره سازی کنم😔

مگه بدرد میخوره چون خشک شده
فقط برای یادگاری بود

من برای دخترم رو تا ۱۷ سالگی مگه داشتم ولی بعد انداختن رفت تو اثباب کشی

ما خونش رو ذخیرع کردیم و خودش رو نگهداشتیم

یادگاری تو جعبه نگهش داشتم

هنوز دارمش

یادگاری نگه داشتم

هردوتاهم یادگاری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری