خانومایی که ایوای کردید چیکار کردید مثبت شد

۲ پاسخ

به من ۶تا آمپول داده روزی سه تا قرص لتروزول و یه قرص که ازشب اول پریودی بخور تا ده شب . قرار شده برم ببینم فولیکول خوب دارم یا نه. الان که همه این کار ها رو انجام دادم منشی زنگ زده میگه دکتر نیست.
نمی‌دونم باید چیکار کنم. گفت برو پیش یه دکتر دیگه سایز فولی هات رو بگو اگه ۱۸تا ۲۱بود بیا برات آمپول آزاد سازی بزنم.
الان سوالم اینه که مگه اینایی که تا الان زدم برای آزاد سازی نبوده؟....

هیچی از من منفی شد ماه بعدش بدون دارو بدون فکر کردن ب بچه مثبت شد یعنی ناامید شدم زدم ب بیخیالی گفتم ولش دیگ نمیخوام بعد عید میرم ای وی اف

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری