ممکنه بخاطر افت شدید پروژسترون باشه. چون پروژسترون دیوارهی رحم رو نگه میداره تا ببینه بارداری اتفاق میفته یا نه، اگه پروژسترون کم باشه، دیوارهی رحم کم کم شروع به ریزش میکنه.
من اینطور نبودم یه سقط داشتم بعد اون پریودم اینطوری شده بود دو سه روز لک دو روز هم خونریزی و تموم
من داشتم
۳ ۴ روز لکه ۳ روز خونریزی باز ۳ ۴ روز لکه
هر دوره تقریبا ۹ تا ده روز طول میکشید
تنبلی تخمدان داشتم البته یکمم ژنتیکم بود چون از روز اولی که پریود شدم همین طور بود
ماه دوم اقدام باردار شدم
ماه اول دارو مصرف کردم نشد ماه دوم بدون دارو شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.