۸ پاسخ

کسی بهم جواب نداد
الان نشستم و دل پیچ ریییز میاد سراغم دلیلش چی میتونه باشه؟

دو دوره لتروزول خوردم بعدش آزادسازی زدم ماه دوم گرفت البته کنارش ورزش کردم و مکمل ویتامینو اینا هم خوردم

من تنبلی شدید دارم امپول هاش ام جی زدم یدونه فولیکول هام رشد کرد آزاد سازی زدم گرفت

من زدم بیخیالی ۱ماه سرزمین کشاورزی کارمیکردم لاغرم هستم

من رفتم آبگرم خیلی خوب بود و. کتر رفتم

منم تنبلی شدید داشتم
زیر نظر دکتر بودم و هم زمان میرفتم طب سنتی بادکش برای رحم انجام میدادم از روز هفتم که پاک میشدم تا سیزدهم یک روز درمیون
الان خداروشکر خییییلیییی بهتر شدم و توی اقدامم
انشاالله هر کی چشم انتظاره هرچی زودتر آغوشش پر بشه🥺🤲🏻

عزیزم چرا اینهمه استرس داری خودتو بزن به بیخیالی شاید گرفت منم مثل شمام همش استرس دارم چطوری باردار بشم 😣

من نمیخواستم باردار بشم اما برای درمان تنبلیم مکمل میخوردم هر روز امگا ۳ ویتامین دی اینوزیتول که همراهش ب کمپلکس بود همراه منیزیم

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری