۵ پاسخ

منم تبلی داشتم افتادگی رحم واینا رو داشتم
رفتم طب سنتی دارو گرفتم البته بچه اولم پنج سالشه و با اون دارو ها خوب شدم وماه بعدش باردار شدم

پیاده روی

یوگا

والا من پلی کیست داشتم ک همون میگن تنبلی تخمدان من وزنم زیاد بود رفتم اسیلو عمل کردم قصد بچه دار شدنم نداشتیم تااا چند سال ولی تا اینک لاغر شدم باردار شدم

خیلی ها میشناسم با رژیم و ورزش تنبلی تخمدانشون درمان شده و راحت تر بار دار شدن

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری