اینا هم حواست باشه
من اینارو رعایت کردمم حتمااا ورزش و رژیم داشته باش در کنار باشگاه پیاده روی هم حتمااا برو
داروهایی هم ک بهت گفتم از تاریخ پریودت قطع کن اگ انشالله باردار بودی که هیچ ولی اگ نبودی هروقت مطمئن شدی ک نیسی دوباره شروع کن بخور
دوفامد و اوزیل سه ماه مصرف کردم
منم درگیرم
ن من درگیر همین تنبلی ام ده ساله.حتی ای وی اف هم کردم باردار نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.