۵ پاسخ

اینا هم حواست باشه

تصویر

من اینارو رعایت کردمم حتمااا ورزش و رژیم داشته باش در کنار باشگاه پیاده روی هم حتمااا برو‌
داروهایی هم ک بهت گفتم از تاریخ پریودت قطع کن اگ انشالله باردار بودی که هیچ ولی اگ نبودی هروقت مطمئن شدی ک نیسی دوباره شروع کن بخور

تصویر

دوفامد و اوزیل سه ماه مصرف کردم

منم درگیرم

ن من درگیر همین تنبلی ام ده ساله.حتی ای وی اف هم کردم باردار نشدم

سوال های مرتبط