۶ پاسخ

چیزای گرم بخور تا رحمت گرم بشه برنج کمش کن چیزای شیرین نخور ورزش کن استرس از خودت دور کن لبنیات نخور من این کارا کردم باردار شدم

وزنتم بالانیست،پس برودکتر تا برای تنبلی بهت دارو بده،من یک ماه همین کارایی که گفتم رو انجام دادم وباردارشدم

من تنبلی نداشتم ولی دلدرد شکم درد سردی بدن و پریود های نامنظم و درداور داشتم عفونت شدیدم داشتم.گرمیجات زیاد بخور.زنجبیل با چایی یا ابجوش و شیر یا دمنوش زیره.هرچی که باعث بشه سردی معدت کمتر بشه .سردی معدت گرفته بشه کم کم بدنت گرم میشه.البته من شنیدم میگن اونایی که پوستشون سفید یا روشنه ذاتن سردی دارن و دست خودشون نیس

من چند سال پیش داشتم دوره ی ۶ ماهه قرص خوردم رفع شد

اول از هرچیزی اگه وزنت بالاعه با ورزش و پیاده روی سریع و رژیم بیارش پایین،وبعدنزدیکی هات به موقع و به وقت تخم گذاریت باشه و استرسم به خودت نده خدا بده میده

به منم بگین ممنون میشم

سوال های مرتبط