چه جالب منم همینجورم 😐 فقط اشتهام زیاده تنها علامتی که مونده
منم از صبح استرس گرفتم
کی قراره حرکتشو متوجه بشم یکم خیالم راحت شه🥺
من هیچ علائمی ندارم تا ۱۷ هفته خوب بود یکم تکون هاشو حس میکردم الان اصلا یکمی نگرانم
من تا ۹ ماه که زاییدم پسرمو حس نمیکردم توی شکمم چیزیه،تکونم نمیخورد.سبک سبک بودم
منم همین جوریم همش میگم نکنه توهم دارم😂😂
منم هر روز همین حس و دارم و میرم پیش دکترم میخنده میگه باز نگران شدی
ضربان شو با گوشی برام پیدا میخنده خیالم راحت میشه
منم کلا یه مدته اینجوری شدم
و منی که میخواستم بگم از کجا بفهمم بچه سالمه
انگار حامله نیستم هیچ علائمی هم ندارم
منم همین حسو دارم🤐🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.