۹ پاسخ

چه جالب منم همینجورم 😐 فقط اشتهام زیاده تنها علامتی که مونده

منم از صبح استرس گرفتم
کی قراره حرکتشو متوجه بشم یکم خیالم راحت شه🥺

من هیچ علائمی ندارم تا ۱۷ هفته خوب بود یکم تکون هاشو حس میکردم الان اصلا یکمی نگرانم 🫩

من تا ۹ ماه که زاییدم پسرمو حس نمیکردم توی شکمم چیزیه،تکونم نمیخورد.سبک سبک بودم

منم همین جوریم همش میگم نکنه توهم دارم😂😂

منم هر روز همین حس و دارم و میرم پیش دکترم میخنده میگه باز نگران شدی
ضربان شو با گوشی برام پیدا میخنده خیالم راحت میشه

منم کلا یه مدته اینجوری شدم

و منی که میخواستم بگم از کجا بفهمم بچه سالمه
انگار حامله نیستم هیچ علائمی هم ندارم

منم همین حسو دارم🤐🤣🤣

سوال های مرتبط