هیچی نمال ونزن بهش یه چسب زخممحکمروش بزن وهر دو روز عوضش کن بادش میخوابه درست میشه
از اول که نافش افتادع بود باید میزدی چون بچه گریه میکنه متورم میشه
و اینکه زیادم نزار بچه گریه کنه
دختر منم اینشکلی بود.بردمش پیش جراح فوق تخصص.گفت به هیچ وجه روش هیچی نبند.چون ناف باید به روده بچسبه.که زمان میبره.
اگر ببندیش از پایین روده فشار میاره از بالا اونچیزی که روش بستی.ناف رو سوراخ میکنه.
ماساژم نده دورشو.
خودش خوب میشه
این ناف پسر خودم که چسب زخم زدم برآمده نشه
اصلا اصلا نباید به ناف دست بزنی تعجب می کنم همه میگن چربش کن زردچوبه بزن 😐کوچیکترین دستی بهش بزنی عفونت می کنه تو رو خدا چسب زخمم نزنن روش باید باز باشه تا زودتر خوب شه من خودم تجربه شو ندارم اما تو کلاس که شرکت کردم پزشک می گفت به هیچ عنوان نباید بهش دست زد خودش خوب میشه
قدیم سکه میزاشتن لای ناف بند و میزاشتن رو ناف میبستند تا صاف بشه
زور میزنه یا خیلی گریه میکنع؟؟؟بیشتر بخاطر اینا ورم میکنه دست نزن خودش درست میشه
چربی چیزی نمالی که یکوقت عفونت نشه ناف بچه
حتماااا چسب زخم بزن و گرنه نافش بد مدل میشه
بچه منم اینطور بود وقتی به دنیا اومد درست شد
سکه آهنی بزار روش چسب زخم بزن روی سکه محکم بمونه روی ناف
قشنگ جا میره تو
یه سکه رو تو دستمال ببند بژار رو نافش بعد با نافبند ببندش میره داخل خیلی سفت نبندی فقط
زردچوبه بریز ببند با دستمال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.