هرکی هر قیمتی بخواد میده
نمیدونم چخبره
منم ی جا دیگ میرفتم گفت ۶ تومن
ی جا پیدا کردم ۳۸۰۰ چقدرممممم دکترش بهتر بود
همون ۳ونیم برو همه جا این قیمته
هر کدومشون واسه خودشون یه نرخ تعیین میکنن😑🥴
من ۶تومن دادم
احتمالا برات داپلر هم نوشته
رسولی داپلر ندارع
سونوگرافی کریمی و درمانگاه آذربایجان خوبه
رسولی نرو
اکبرآباد چهارتا سونو داره ؟
کجا رفتی پرسیدی
اینجا من از هر جا پرسیدم سونو انومالی تو سه تومن بود
نه عزیزم احتمالا با داپلر برات نوشته که قیمتش این شده من ماه پیش انجام دادم شد ۶ تومن
من یجا وقت گرفتم گفته ۷/۷۷۰،ولی دکترم فقط اینجارو قبول داره
اره منم میخوام برم دقیقا همینه یکیم میگه ۵ تومن ولی ببین کیفتشون صد در صد فرق میکنخ
من جای دولتی بابیمه رفتم دوقلویی و طول سرویکس تازه دکتره هم پریناتولوژیست بود مطبش قبلا رفته بودم ۳ونیم شد
اون که گرون تره حتما پریتانولوژیست بوده
از من 5 گرفت😒
من دیروز رفتم ۲۳۰۰ تازه با اندازه گیری طول سرویکس
من۲۸۰۰دادم چن روز پیش
هر شهر قیمتش متفاوته هر دکترم نرخش فرق داره
من ۱۴۰۰ دادم🫥
اونیکه قیمتش بیشتره انومالی پیشرفته اگ انتیت مشکلی نداشته همون ۳تومنی و برو
من تازه رفتم ۳ و خورده ای بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.