هرکی کارت عابر بانک به نامش داره هر کارتی که هست میره فروشگاه داروخانه میزنه
کثافتا واسه ما نریختن مگه بچه های ما ادم حساب نمیشن خاک تو سر دولت با این گرونی
یه پوشک میشه با چندتا شیرخشک خخخخ
خودش رو کارتمون واریز میشه نیاز به ثبت نام نیست؟؟
مثل کالا برگه
😎💸😂.
من سیمکارته فعال نیس،از کجا بدونم واسه من ریختن
خیلی نامردن به ما ندادن به ماه زودتر زایمان کردیم گناه نکردیم که😭😭
این چ قانونیه آخه.. ینی بچه های ما آدم نیستن ک نمیریزن کاش میگفتن بچه های زیر۲سال
عشق و حال ب راهه🤣
اره ریختن
براما 404 ری ها کارت ناامیدی مادران محسوب میشه😏🤣
پولشو زدن! چجوریه؟
اعتباره خریده یا نقدههه
اره واس ما ریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.