آب انبه ضرر داره ۵ هفتمه

۴ پاسخ

وای اقند بدم میاد اینایی که میگن ضرر داره ! اخه گرمی اب انبه مگه چقدددددده جمممممممع کنیدبابا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂کم بخور همیشه بخور هرچی دوست داری

صد در صد
نخور عزیزم
هیچی به اندازه انبه گرم نیس
اگر ابمیوه طبیعی باشه به هیچ وجه نخور هفتت پایینه ریسکه
ولی اگر از این پاکتی شرکتیا‌هس بخر بخور چون اونا همش اسانس هس

کمرمم درد می‌کنه طبیعیه؟

نچ خوبه

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی
مامان ام ارتمیس مامان ام ارتمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🍒 مامان پناه🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق♥️🥹 مامان فندق♥️🥹 هفته سیزدهم بارداری