اگه میخوای هموزن اسم خودت انتخاب کنی راستش این دوتا اسم یکم قدیمی شدن و واسه نینی تازه به دنیا اومده به روز نیستن.مال هم دوره های ما که ۲۰ تا ۳۰ سالمونه هستن.بنظرم بازم رو اسمای دیگه فکرکن حتما نباید به اسم پدر یا مادر بیان.بازم خودتون میدونین
یگانه
حنانه
حنانه
حنانه 🩷
حتی مخففشم قشنگ و معنا داره: حنا✨
من یگانم ❤️
حنانهه
یگانه
حنانه 🩷
یگانه هست یا دوگانه😂
حنانه زیبا تره
یگانه
یگانه
یگانه
هر دو
ولی یگانه بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.