خانما بنظرتون اسم حنانه قشنگه یا یگانه

۱۴ پاسخ

اگه میخوای هم‌وزن اسم خودت انتخاب کنی راستش این دوتا اسم یکم قدیمی شدن و واسه نی‌نی تازه به دنیا اومده به روز نیستن.مال هم دوره های ما که ۲۰ تا ۳۰ سالمونه هستن.بنظرم بازم رو اسمای دیگه فکرکن حتما نباید به اسم پدر یا مادر بیان.بازم خودتون میدونین

یگانه

حنانه

حنانه

حنانه 🩷
حتی مخففشم قشنگ و معنا داره: حنا✨

من یگانم ❤️

حنانهه

یگانه

حنانه 🩷

یگانه هست یا دوگانه😂
حنانه زیبا تره

یگانه

یگانه

یگانه

هر دو
ولی یگانه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری