اینا دستبند النگوییه من تاحالا ندیدم کسی چندتاشو باهم بندازه
معمولا یکی میندازن
بعضیا هم پشت ساعت دیدم میندازن
اگه میخوای چندتا بندازی النگو بخر
یا یه تک پوش بگیر به جای همشون
عالیه والا هم شیک هم قیمتش مناسبه،مهم اینه طلاست
اره بگیر سرمایم میشه
النگوع یا دستبند النگویی؟
من اینارودارم که دستبند النگوییه خیلی خوبه راحت هر وقت بخوای میتونی دربیاری دائمدستت نباشه
طلا حتی اگه استفاده هم نمیکنی بخر برای پس انداز عالیه
دونه ای ۸۵ میلیون مناسبه😐
اگر علاقه داری بخرید استفاده هم نشه بالاخره پس اندازتون که میشه
ایییییییییین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.