۷ پاسخ

اینا دستبند النگوییه من تاحالا ندیدم کسی چندتاشو باهم بندازه
معمولا یکی میندازن
بعضیا هم پشت ساعت دیدم میندازن
اگه میخوای چندتا بندازی النگو بخر
یا یه تک پوش بگیر به جای همشون

عالیه والا هم شیک هم قیمتش مناسبه،مهم اینه طلاست

اره بگیر سرمایم میشه

النگو‌ع یا دستبند النگویی؟
من اینارو‌‌دارم که دستبند النگوییه خیلی خوبه راحت هر وقت بخوای میتونی دربیاری دائم‌دستت نباشه

طلا حتی اگه استفاده هم نمیکنی بخر برای پس انداز عالیه

دونه ای ۸۵ میلیون مناسبه😐
اگر علاقه داری بخرید استفاده هم نشه بالاخره پس اندازتون که میشه

ایییییییییین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ساجده و تودلی مامان ساجده و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری