#فرزند پروری
#بچه داری
#فلان

تصویر
۸ پاسخ

یاد مامانم افتادم میگفت دوست دارم یه هفته اسایشگاه بستری بسم بهم فقط خواب اور بزنن

منم می‌خوام

وایی اره درکت میکنم منم وضعم همینه
پسر منم از وقتی صدای انفجارو شنیده از هر صدای کوچیکی میترسه همیشه خدا یا بغلمه یا روی چهارپایه چسبیده بهم مهمونم که میاد خجالتیه همش بغلمه 🥲💔

وااای منم همینطور با این تفاوت که من دوتا دارم

دختر منم همش میگه بغلم کن 😒😒😒😒کمرم شکست

عید یوقتایی بیشتر باعث زحمته 🫠🫠

منم تواین شرایطم

چقدر خوب درکت میکنم دوست دارم یه قرص خواب بخورم یکماه برم تو کما هیچ صدایی نشنوم

سوال های مرتبط

مامان آیلین آیناز مامان آیلین آیناز ۲ سالگی
مامان ساجده و تودلی مامان ساجده و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری