۳ پاسخ

فلوکونازول ۵۰ رو میتونی توی آب حل کنی بدی بخوره اما بیشتر از ۵۰ نباشه دوزش چون مال بچه ها فقط ۵۰ استفاده میشه دکتر به دخترم داد سه روزه خوب شد

برفک چیه؟ چجوری میشه؟

فلوکنازول150بگیرخودت هر8ساعت بخورخوب میشه پسرمنم تمام دهنش برفک بودخودم خوردم خداروشکر خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دلساودیان مامان دلساودیان هفته بیست‌وششم بارداری