فلوکونازول ۵۰ رو میتونی توی آب حل کنی بدی بخوره اما بیشتر از ۵۰ نباشه دوزش چون مال بچه ها فقط ۵۰ استفاده میشه دکتر به دخترم داد سه روزه خوب شد
برفک چیه؟ چجوری میشه؟
فلوکنازول150بگیرخودت هر8ساعت بخورخوب میشه پسرمنم تمام دهنش برفک بودخودم خوردم خداروشکر خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.