کسی بیمارستان صارم زایمان کرده؟راضی بودید؟دکترتون کی بوده؟

۲ پاسخ

من همکارم رفته بود راضی نبود

اگه پرونده تشکیل ندادی که دیگه قبولت نمیکنن اونجا سه ماه اول باید پرونده تشکیل داد

سوال های مرتبط