۱۵ پاسخ

انقد طبیعی میشه که برگات می‌ریزه عزیزم 😔🤣🤣

دقیقا منم خیلی بهش فکر میکنم
حالا جلو مامانم و خواهرم مشکلی نیس
جلو مادرشوهرم ک عمراااا این کارو کنم

اگ تجربه اولته قطعا سخته من بهش خیلی فک نکردم ولی حالا به غیر از بیمارستان و روزای اول که در حال استراحتی بعدا هرجا بودی میتونی بری تو اتاق شیر بدی اینطوری هم حریم خودت حفظ میشه هم بچه

جیگر طلا تو وقتی سزارین بشی میان بچه رو میزارن کنارت چون تو صاف خوابیدی .خودت بچهرو نگه میداری همراهت سینه تو میده دهن بچه تا وقتی بتونی راه بری

من از بابام خجالت میکشم🥲😔
بهش فک میکنم میخام آب شم برم تو زمین

من خیلی بدم میاد بعضی خانما هر جا هستن جلو زن و مرد سینه شونو میذارن بیرون و شیر میدن، برو تو یه اتاقی جایی ، زشته ، چرا فکر می‌کنن چون می‌خوان به بچه شیر بدن پس اشکال نداره! یا مثلاً پوشک بچه شونو جلو همه عوض میکنن!! اصلا حریمی برای خودشونو بچه شون قائل نیستن

باز مادر و خواهرو اینا خوبه من فکر اینکه جلو بابام چیجوری بخوام شیر بدم من که حتی جلو بابام پاهامم دراز نمیکنم.

من مشکلی ندارم جلو مامان و خواهر و اینا .سر بچه اولم مادر شوهرم تو مطب ،تو تاکسی ،هرجا بودیم بلند داد میزد پستونتو بذار دهنش .....یعنی آب میشدم از خجالت هنو یادم میاد ازش بدم میاد بخاطر این حرکت زشتش

والا فک کنم طبیعی میشه🤣من دوستم اینجوری بود،الان میریم خیابون بچه گریه میکنه،صندلی پارک،کنار خیابون،ایستگاه اتوبوس سریع بچه رو شیر میده😕جلو بقیم راحته

عادی میشه برات 🤣 جوریکه تو‌خیابونم در میاری به بچت شیر میدی😂
من از اون مامانایی بودم که هر مامانی رو‌میدیدم جلو‌بقیه شیر میده ایقد بدم میومد😐بعد وقتی خودم مامان شدم بچه‌وقتی شیر میخواد جووووررری گریه میکنه که اگه وسط خیابونم باشی باید بهش شیر بدی🤣😂😁
عادی میشه برات عزیزم😁😁😁😁

تو بیمارستان مجبوری، میتونی از این شنل های بارداری بگیری
ولی من اینقدر مغذب بودم حتی جلو هم لباس عوض نمیکردیم ، ولی روز زایمان دیگه اینقدر درد داشتم فقط میخواستم تموم بشه
موقع شیردهی هم انگاری بی حیا شده بودم یکی دو روز اول 😅 الان یادم میاد خنده ام میگیره
ولی خب بعدش دیگه میرفتم اتاق ديگه یا پارچه نازک مینداختم رو بدنم مشخص نشه

دقیقا حرفت درسته 😑

منم حتی تو فکر اینم چجوری مامانمو بپیچونم بره از اتاق بیرون من شیر بدم به بچم

عزیزم عادت میکنی

منم مثل خودتم‌والا😥😥😥

سوال های مرتبط

مامان سه قلوهام🤰🩵 مامان سه قلوهام🤰🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
خانما من سزارینی هستم تروخدا بیاین بگین چه گنی بعد زایمان ببندم شکم لعنتی جمع بشه اگه عکس دارین عکس بزارین یا بگین چه مدل بخرم بنظرتون گن ساعت شنی خوبه؟لطفا لطفا بگین متنفرم از شکم.گنده

بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری