خانوما میشه تجربه زایمان از نیکان اقدسیه بگید.

۵ پاسخ

عزیزم می‌بخشید دکتر عزیزی نژاد چقدر برای سزارین زیرمیزی میگیرند؟

من و شما احتمالا تو یک روز زایمانمون باشه

راجب نیکان من خیلی پرس و جو کردم از خانومایی که اومده بودن مطب بخیه بکشن همه خیلی راضی بودن میگفتن رسیدگیشون عالی بوده

عه دکتر منم هست خیلی دوسش دارم شما بچه اولتون هم پیش ایشون بودید؟؟؟

دکترت کیه تو نیکان؟؟؟

سوال های مرتبط