دوستان من یادم نیست کی واکسن کزاز زدم از کجا میتونم بفهمم ؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی تو تاپیکت دیدم رفته بودی پیش شاکری شمام؟منم انتی ۱۰۰ درصد بهم جنسیت گفت امروز..واقعا اشتباه شد برا شمام؟

۱۵ سالگی تو مدرسه زدی

یه بار ۱۵ سالگی میزنن،دوز بعدشم بعد ۱۰ سال،اگه موقع ازدواجت ۲۵ ساله بودی زدن،اگه سنت کمتر بود نزدی

سوال های مرتبط