سلام عزیزم خوبی تو تاپیکت دیدم رفته بودی پیش شاکری شمام؟منم انتی ۱۰۰ درصد بهم جنسیت گفت امروز..واقعا اشتباه شد برا شمام؟
۱۵ سالگی تو مدرسه زدی
یه بار ۱۵ سالگی میزنن،دوز بعدشم بعد ۱۰ سال،اگه موقع ازدواجت ۲۵ ساله بودی زدن،اگه سنت کمتر بود نزدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.