خانما پلیپ رحمی رو چند سیکل عمل میکنن

۳ پاسخ

من نهم سیکل عمل شدم

منم پولیپ دارم یبار با قرص دوفاستون خودم دفع کردم امسال رفتم سونو سه تا بود دوباره دوفاستون خوردم پریود تموم شدم رفتم گفت یدونه نیست دوتا دیگ هم کوچیکتر شدن باز این ماه دوفاستون میخورم البته مال من زیر یک میل بودن

فک نکنم ربطی داشته باشه
من نزدیک پریودم بودکه عمل کردم
البته ازسه چهارماه قبل قرص جلوگیری مصرف کردم که خونریزیم قطع بشه
ازعملش میترسیدم🥲

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان آریا و آریانا مامان آریا و آریانا هفته سوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری