من نهم سیکل عمل شدم
منم پولیپ دارم یبار با قرص دوفاستون خودم دفع کردم امسال رفتم سونو سه تا بود دوباره دوفاستون خوردم پریود تموم شدم رفتم گفت یدونه نیست دوتا دیگ هم کوچیکتر شدن باز این ماه دوفاستون میخورم البته مال من زیر یک میل بودن
فک نکنم ربطی داشته باشه
من نزدیک پریودم بودکه عمل کردم
البته ازسه چهارماه قبل قرص جلوگیری مصرف کردم که خونریزیم قطع بشه
ازعملش میترسیدم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.