بخاطر سنت سندروم ک قرمزه
نگران نباش عزیزم
کلی فاکتور مختلف هست که ریسک سندروم رو بالا میبره
این ازمایش فقط یه احتمال میده نه اینکه قطعی بگه بچه خدایی نکرده سندرومه
منم این راهو رفتم
یه سلفری بده سریعتر ایشالا که جوابش منفیه
نگران نباش من با این ک ۳۱بودم ریسک زده سلفری دادم خداروشکر الان دخترم ۱۰ماهشه
سلفری باید بده
یعنی بجه سندرم دانه وای خدا
الان ازمایش برات مینویسه دکتر. اگه مثبت بود بعد نامه سقط میدم
ی آزمایش سلفری هرچ زودتر بده
سندروم دان مثبته
سلفری بده
ترو خدا نترس منم این راه رفتم من درصد از شما بیشتر بود آمینو سنتز دادم جوابش خوب بود الان ۱ سالشه دخترم
ریسک سندروم دان داره باید ازمایشات تکمیلی انجام بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.