۶ پاسخ

کسی چیزی خاصی نگفته که گفتن حالا که گرفتی یکم بخور ببین دوست داری یا نه

خب از شیرینی بدت میاد چرا خریدی پس🤣

چتو نه بابا خجالت بکشین ب عکسه دیگه😐😐واقعا ک ن بستنی خشک‌دیدین ن شیرینی
اینم بخاطر اینکه گذاشته ببینه خوشمزه اس یا نه
اولین بارتونه گهواره پر شده از
رابطه زن شوهری رمان
پارت بازی😂😂😂این ی چیز پرسیده همتون جبهه گرفتین😷🤮

عزیزم چون اینجا اکثرا باردارن
با اینکه بستنی خشک چیز خاصی نیست ولی بعضیا هوس میکنن شرایطم ندارن بخرن گناه داره
بجای عکس گذاشتن بنظرم اسمشو میگفتی بهتر بود

ولش کن اهمیت نده 😉خوشمزه بود منم بگیرم ؟😋

گله من میخای بخور میخای نخور من گرفتم بدم اومد ولی پسرم دوست داشت.
اینجورسوالا پرسیدن نداره قشنگم بیشتربهت میپرن

سوال های مرتبط