۱۵ پاسخ

منم دیروز زدم فقط از ترس گریه کرد بعدش ن درد داشت ن تب

انگار از کشورهای عربی دوباره بیماری اومده
برای استان های جنوبی میدن
و اینکه خیلیا سرخود واکسن بچهاشونو نمیزنن
احتمال بیماری تو ایران زیاد شده

من رفتم‌زدم براحلما

خب پس وای ریدم😂😂😂

من رفتم اصلا چیزی نبود نه تب نه استامینوفن

ب منم گفتن ولی من نمی‌برم
فقط انشالله واکسن قبل مدرسه

نه نبری ها میگم معلوم نیست چیه از دستی وارد کررم مرخصی بندازن تو آدم ها وسط جنگ اخه چ واکسنی یهو

من امروز بردم زدن

ای بابا چ بهداشتای باکلای براما ازین زنگا نمیزنن هرگز 😂

من امروز بردم واکسن رو زدن گفتن علائمی نداره
یه خورده دمایه بدنش زیاد شده اونم فکر کنم از گرمی هوا هست

من امروز بردم زدن خداروشکر سبک بود فقط همونجا گریه کرد

بله برا ۴ تا استانه پسر من دیروز زد

چیه جدید مد شده؟؟
مثل اینک باز بیماری سرخک شایع شده فک کتم

اره من امروز رفتم زدم....

براي ما كسي زنگ نزده

سوال های مرتبط

مامان آدریَن مامان آدریَن ۳ سالگی