مامانا کسی هس واکسن سرخک نزده باشه برا بچش!؟

۱۲ پاسخ

من نزدم از بهداشت پرسیدم گفتن فعلا سمت جنوب شیوع پیدا کرده اینورا نیست

سلام اتفاقا منم الان خواستم ببرم بهداشت زنگ زدم گفتن داریم تعطیل میشیم بعد اینک تا امروز بیشتر وقت نیس منم موندم چکار کنم غصه کم داریم اینم بهشون اضاف شد

من ۱۸ هم نزدم دیگه نمیزنم معلوم نیست چی هست واکسم هست

من زدم

من نزدم

بهداشت کفت بیا هنوز وقت نکردم دخترم تا ظهر میخوابه

خیلی واکسن اسونی نه درد تاره نه تب

من زدم سمت جنوب شرقیم

من یکسالگی زدم دخترم دو شبانه روز گریه کرد تمام بدنش ریخت بیرون خیلی اذیت شد 18 ماهگی نزدم
الان اگ سمت ما بیاد خیلی میترسم ک بزنم

من نزدم از بهداشت پرسیدم گفت شامل بچه شما نمیشه

منم نزدم از کی باید میزدیم؟!

من نزدم زنگ نزدن فعلا از بهداشت

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی