کیا واکسن سرخک نزدن!؟من میترسم؟

۱۰ پاسخ

منم سیرجانم نزدم

اگ زنگ زدن ببرین یک چیز میدونن لابد ک. وگرنه بیکار نیستن هی بزنگن

من نمی‌رم بزنم

من دیروز پسرمو بردم زدن

من نزدم بهداشتم نگفت

منم کرمانم هنوز نزدم

من چند روزی میشه ک بردم و زدن

بابا چیزی نیس همون یاداور واکسن یک سالگیه

من امروز رفتم بهداشت گفت نمی‌خواد برای شهر های مرزی و مهاجر پذیر برای شهر ما نمیزنن اینقد استرس داشتم برای واکسن

منم هنوز نبردمش😮‍💨😮‍💨واسه دوز یاداور

سوال های مرتبط