۹ پاسخ

نه اصلا خیلی سبک و راحته

ن والا هیچ اتفاقی نیفتاد . تب و درد هم نداره . مراقبت خاصی هم نمیخواد

واکسن جدیده؟؟
من نمیخوام بزنم براش

واقعا چرا باید اتفاقی بیوفته 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
من خودم پسرم و بردم براش زدن
هیچ علائمی هم نداش خداروشکر
چرا اینقدر سختش میگیرین🫤

ن تب داره نه درد

پریروز زدم عزیزم
با کلی تحقیق و پرس و جو از خانمای همسایه
خداروشکر نه بچه های اونا تب داشتن نه رزان
بزن سبکه هیچ عارضه ای نداره

دیروز برا پسرم زدن نه خداروشکر هیچی نداشت اصلا گریه هم نکرد گفت درد ندارم تبم نداشت

وا نه چه اتفاقی😄نه تب داره نه هیچی

من دیروز زدم مثل یه سالگی سبک‌بود حتما بزنید نذارید بیماریا شیوع پیدا کنن

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی