پله برو
من سر بچه اولم تا چهلو یک هفته هم رفتم دردم نگرفت دوروزم بستری بودم بازم دردام شروع نشد اخرش سزارین شدم راستی زایمان اولت طبیعی بود یا سز شدی
منکه سر دومی ۳۷ هفته دردم گرفت از صبح بشدت درد داشتم یهو ام گرفت عصر رفتم بیمارستان ۶ سانت بودم ولی داغون شدم از درد از صبح تا عصر بچمم همش گریه میکرد بغلم بود همش ...فک نمیکردم انقد زود دردم بگیره
نگا برو کوهسنگی از کوه بالا پایین برو اونجا پله هم داره خوبه
پیاده روی کن روزی ۳ ساعت اسکات زیر دوش آب گرم عالیه شیاف هم استفاده کن
پیاده روی در حد 1ساعت
به منم بگو 😩😩 هرکار کردم دردم نگرفت
نه دیگه هنوز که 38 هفتهایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.