۲ پاسخ

سلام نگرانی نداره عزیز
مجرای اشکش بساه شت اجازه بده تخلیه بشه
دکتر ببری میگن یا پماد بزن یا براش میل میزنن
من هیچکدومو قبول نکردم،خودش خوب شد

فکر کنم مجرای اشکش بسته اس برادرزاده منم اینطور بود بردن دکتر پماد داد و گفت ماساژ بدید گوشه چشمشو تا مجراش باز شه

سوال های مرتبط

مامان آراد ودلارا🧒🏻 مامان آراد ودلارا🧒🏻 ۱۴ ماهگی