۱۱ پاسخ

بیسکویتی طالبی خیلی خوشمزه تر از بقیه

من زعفرانی و موزی و بیسکویتی میرم آنقدر شیرین نیست خوبه هر از گاهی

ضرر نداره بدیم ؟ چون من تا حالا ندادم

منم میدم موزی ولی آخرین باری دادم بالا آورد دیگه ندادم

دنت وزن میده؟

طالبی و موزی و بیسکوییتی و کرم کارامل همه رو دادم

پسر منم موزی و بیسکویتی خیلی دوست داره

دخترم توت فرنگی دوس دارع

من بیسکوییتی میدادم

من موز و طالبی و توت فرنگی و‌زعفرونی دادم

من دادم ن شیرین نیست زیاد

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری